############################################################################# # Parser keywords ############################################################################# # Polarity HIGHActiveSuffix=_pi LOWActiveSuffix=_ni # Special ports #resetName=rst_n #clockName=clk resetName=rst_ni clockName=clk_i #resetName=rst_pi #clockName=clk_i #resetName=rst_i #clockName=clk_i #clockName=CLOCK_50 #resetName=KEY #resetName=reset #clockName=clock # Default label to print above entity box. Leave empty if no label is desired default_label= ############################################################################# # Font settings ############################################################################# # Label label.fontFamily=Arial label.fontSize=10pt label.fontWeight=normal # Entity entity.fontFamily=Arial entity.fontSize=12pt entity.fontWeight=bold #Port port.fontFamily=Arial port.fontSize=12pt port.fontWeight=normal # Generic signal genericSignal.fontFamily=Arial genericSignal.fontSize=10pt genericSignal.fontWeight=normal # Vector vector.fontFamily=Arial vector.fontSize=10pt vector.fontWeight=normal ############################################################################# # Shape settings ############################################################################# # Margin vertical_Margin=0.5 horizontal_Margin=0.5 fixed_Width=0 # Label label.stroke=none label.strokeWidth=0.00cm label.strokeColor=#000000 label.fill=none label.fillColor=#FFFFFF # Entity entity.stroke=solid entity.strokeWidth=0.05cm entity.strokeColor=#000000 entity.fill=solid entity.fillColor=#FFFFFF # Port port.stroke=none port.strokeWidth=0.00cm port.strokeColor=#FFF port.fill=none port.fillColor=#FFFFFF # Connector connector.stroke=solid connector.strokeWidth=0.025cm connector.strokeColor=#000000 connector.fill=solid connector.fillColor=#FFFFFF # Generics generics.stroke=solid generics.strokeWidth=0.02cm generics.strokeColor=#BFBFBF generics.fill=solid generics.fillColor=#F2F2F2 # Generic signal genericSignal.stroke=none genericSignal.strokeWidth=0.00cm genericSignal.strokeColor=#C2C2C2 genericSignal.fill=none genericSignal.fillColor=#FFFFFF ############################################################################# # Doku Wiki markup settings ############################################################################# DokuWiki.enableExport=0 # If left empty the output files will be placed in the same directory where the executable is located. # Both absolute and relative path are working DokuWiki.outputPath=dokuwiki ############################################################################# # Markdown settings ############################################################################# Markdown.enableExport=0 # If left empty the output files will be placed in the same directory where the executable is located. # Both absolute and relative path are working Markdown.outputPath=markdown ############################################################################# # LaTeX settings ############################################################################# LaTeX.enableExport=0 # If left empty the output files will be placed in the same directory where the executable is located. # Both absolute and relative path are working LaTeX.outputPath=latex # VEC can add a 'table' environment to label and place the actual tabular element. # VEC will use the entity name as caption and label LaTeX.addTable=1 LaTeX.centering=1 LaTeX.caption=1 LaTeX.label=1 ############################################################################# # Table export settings ############################################################################# # Set the entity information the table should contain Table.exportType=1 Table.exportDirection=1 Table.exportPolarity=1 Table.exportDescription=1 Table.exportBlank1=0 Table.exportBlank2=0 # Export generics. Generate a seperate table for generic signals Table.exportGenerics=1 # Heading formatting Table.boldHeadings=1 # Column alignments Table.centeredName=0 Table.centeredType=0 Table.centeredDirection=1 Table.centeredPolarity=1 Table.centeredDescription=0 Table.centeredBlank=0 Table.centeredGenericName=0 Table.centeredGenericType=0 Table.centeredGenericDefaultValue=0 # Column headings Table.Name_heading=Name Table.Type_heading=Type Table.Direction_heading=Direction Table.Polarity_heading=Polarity Table.Description_heading=Description Table.Blank1_heading=Blank1 Table.Blank2_heading=Blank2 Table.GenericName=Name Table.GenericType=Type Table.GenericDefaultValue=Default value # Captions for the port directions Table.caption_IN=IN Table.caption_OUT=OUT Table.caption_INOUT=INOUT Table.caption_BUFFER=BUFFER Table.caption_LINKAGE=LINKAGE # Polarity labels Table.caption_HIGHactive=HIGH Table.caption_LOWactive=LOW # Vector settings Table.combineNameAndType=0 Table.showArrayLength=1 Table.arrayNotation=1 ############################################################################# # PATH settings ############################################################################# # Path to LibreOffice executable. # e.g. for WINDOWS # C:\Program Files (x86)\LibreOffice 4.0\program\soffice.exe # e.g. for UNIX platforms # /usr/bin/soffice #PATH.soffice=C:\Program Files (x86)\LibreOffice 3.6\program\soffice.exe PATH.soffice=/usr/bin/soffice ############################################################################# # FODG Export ############################################################################# FODG.enableExport=1 # If left empty the output files will be placed in the same directory where the executable is located #FODG.outputPath=fodg FODG.outputPath=. ############################################################################# # PNG Export ############################################################################# PNG.enableExport=1 # If left empty the output files will be placed in the same directory where the executable is located #PNG.outputPath=png PNG.outputPath=. ############################################################################# # SVG Export ############################################################################# SVG.enableExport=0 # If left empty the output files will be placed in the same directory where the executable is located #SVG.outputPath=svg SVG.outputPath=.